miercuri, 5 iunie 2013

Sînt la Cluj,la TIFF,de joia trecută.
Mi-a mai trecut ceva din maxima enervare cauzată de cele 10 ore (aprox) petrecute în trenul "chefereului" pe "splendida" rută București-Cluj.Lucrul și mai rău,care a făcut călătoria o oroare,a fost faptul că vagonul restaurant,în care aveam loc,fusese desființat.De fapt,era vagon bar (jumate'  bar-jumate' scaune),cu echipamentul și călătorii aferenți atașați..."Decît că"  nu funcționa,din cauza nu știu cărui conflict CFR-firma respectivă.Să vă f
Revenind la plăcerea (tot) maximă,numită TIFF.Au fost,pînă acum,6 zile ( am pus și restul din 31 mai la socoteală,cînd am văzut,la unul dintre mall-urile locale,Pain&Gain-ul lui MBay.Care nu e căcatul pe care-l bănuiam.Mă rog,nu prea...) foarte ca lumea,cu oameni foarte mișto,cu alcool din belșug,cu mîncare so-so și,desigur,cu filme.În ordinea asta.
Opresc aici&acum mîncăriciul meu scriitoricesc și încerc să revin,cumva,zilele astea.
Ceea ce vă doresc și dumeavoastră.
Servus!

FlorinB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu